بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1413
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
  • 193 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
ایثارگران مایه افتخار ملت هستند

ایثارگران مایه افتخار ملت هستند

امنیت کشور را مدیون جانفشانی های دوران دفاع مقدس هستیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در پیامی ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی در سال ۱۳۶۹ را فرصتی برای تجلیل از همه ایثارگران و خدمتگزاران بی نام نشان این سرزمین دانست.
جهان نژادیان این روز را متعلق به قهرمانانی دانست که هنوز پس از گذشت سال‌ها از آن دوران سخت، روح و جسمشان زخمی است.
وی افزود: در چنین روزی کبوتران عاشق از قفس اسارت آزاد و با بال های زخمی به سوی وطن خود بال گشودند و در آغوش ملت آرام گرفتند.
وی بیان داشت؛ همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش وقایع بسیار مهمی در خاورمیانه به وقوع پیوسته است که این ایام می تواند یادآور برخی حوادث برای مردم ما در روزهای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس باشد.
وی تصریح کرد: شاید جوانان امروز درک صحیحی از شرایط و دوران سخت و پرمشقت دفاع مقدس نداشته باشند، اما همه می دانیم امنیت، اقتدار و عزت ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا و صبر و ایثار خانواده معظم شهیدان هستیم.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی یک نقطه عطف است، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند، دفاع مقدس، کشور ما را در برابر بسیاری از تهدیدات حفظ کرده است و امنیت، توانمندی و بازدارندگی امروز کشور را مدیون جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هستیم و باید قدر آن را بدانیم و ارزش‌های آن را ارج نهیم.
وی اظهار داشت: زنده نگه داشتن ارزش‌ها و پاسداشت این ایثار و فداکاری‌ها نباید در حد شعار باشد، مبادا در گردش چرخ روزگار، فداکاری و ایثارشان برای حفظ این آب و خاک را از یاد ببریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.