بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1485
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۹
  • 352 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی
اهدای جوایز مسابقه پدافند غیر عامل

اهدای جوایز مسابقه پدافند غیر عامل

آمادگی در برابر خطرات احتمالی یک ضرورت است

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در جمع کارکنان این اداره کل گفت: دنیای پیرامون ما سراسر اتفاقات لحظ ای و غیر منتظره است و ما باید برای هر گونه پیش آمدی آماده باشیم.

وی افزود: برنامه ریزی های عوامل ستادی در شرکت بازرگانی دولتی  و عملکرد نیروهای این اداره کل در استانی که بعنوان بزرگترین تولید کننده گندم در کشور همچنین مبادی اصلی ورود کالای اساسی در کشور می باشد می تواند نقش بسیار مهمی ثبات و پایداری امنیت غذایی کشور ایفا نماید.

وی یاد آور شد موضوع جنگ به تنهایی همه دغدغه مسئولین برای حفاظت از مردم نیست بلکه عوامل طبیعی نیز می تواند در صورت عدم استقرار تدابیر لازم، خسارت های جبران ناپذیری به اموال مردم ایجاد نماید.

جهان نژادیان یادآور شد: در بسیاری از کشورهای پیشرفته که هیچگاه سایه جنگ آنها را تهدید نمی کند سالیانه مبالغ هنگفتی برای استقرار و مستحکم سازی تدابیر پدافند غیر عامل هزینه خواهد شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان ضمن تجلیل از اقدامات صورت گرفته در هفته پدافند غیر عامل گفت: برگزاری مسابقه با هدف آشنایی بیشتر کارکنان نسبت به اهمیت پدافند غیرعامل در زندگی فردی و امنیت کشور می تواند در افزایش آگاهی در میان مردم وبویژه کارکنان این اداره کل موثر واقع شود.

در پایان این جلسه به نفرات برگزیده این مسابقه جوایز ارزنده ای اهدا گردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.