بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 578
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۲۵
  • 732 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
آغاز بازدیدهای فنی برای آماده سازی  سیلوهای ذخیره سازی گندم

آغاز بازدیدهای فنی برای آماده سازی سیلوهای ذخیره سازی گندم

آمادگی سیلو های دولتی و بخش خصوصی یکی از ضروریات خرید گندم در استان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبرگزاری ها گفت:  برای آمادگی و ورود به فصل خرید گندم ودانه روغنی کلزا از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران ۶ گام با یک جدول زمانبندی تهیه شده است که در حال حاضر با به پایان رساندن گام اول  در حال فراهم آوردن مقدمات گام دوم هستیم.

ایشان گام دوم را بازرسی های فنی از سیلوهای دولتی و بخش خصوصی خواند و افزود : استان خوزستان بعنوان بزرگترین تولید کننده گندم و دومین تولید کننده بزرگ دانه روغنی (کلزا)  همواره در بحث خرید تضمینی این محصولات در کشور بعنوان پیشرو مطرح بوده است.

وی یکی از تفاوت های عمده این استان را با وجود عنوان بزرگترین تولید کننده،  بازه زمانی اندک برای  برداشت و خرید این محصولات دانست.

امیری زاده عنوان نمود:وجود برنامه ریزی های منسجم و منظم توانسته نقش موثری در موفقیت های غله و خدمات بازرگانی خوزستان داشته باشد ایشان فراهم آوردن زیر ساخت ها برای  سهولت مراجعه کشاورزان  به مراکز تعیین شده و تحویل گیری محصولاتشان را از ابتدایی ترین اقدامات برای تکریم کشاورزان محترم استان خواند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اظهار داشت: سال گذشته با وجود مشکلات عدیده ای که به دلیل جاری شدن سیل هنگام فصل برداشت گندم و کلزا بوجود آمد بحث واردات شکر خام و توزیع آن در کشور را نیز بصورت همزمان دنبال کردیم با این حال به لطف خداوند متعال در تمامی ماموریت ها نتایج خوبی را بدست آوردیم و توانستیم بیشترین سهم خرید گندم و پرداخت بموقع وجه کشاورزان آن هم در آن بازه زمانی کوتاه و فشرده را نسبت به سایر استان ها داشته باشیم.

امیری زاده با اظهار به اینکه برای اولین بار طی یک برنامه ریزی صحیح تمامی گندم های موجود در مراکز خرید تعاون روستایی به سیلوهای استاندارد ذخیره سازی انتقال یافته که این مورد طی چند سال اخیر بی سابقه بوده است و توانستیم از هدر رفت و خسارت ناشی از نگهداری در مراکز روباز جلوگیری نمائیم.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اقدامات این مجموعه را برای امنیت غذایی مردم جامعه بسیار مطلوب دانست و تصریح کرد: همواره تلاش داشته ایم نسبت به آنچه متعلق به مردم است احساس مسئولیت داشته باشیم و مراقبت های لازم  در خصوص مسائل فنی و بهداشتی را رعایت کنیم.

بطور حتم تمامی مقدمات خرید تضمینی گندم و دانه روغنی کلزا تا قبل از آغاز فصل برداشت فراهم خواهد شد و هیچ گونه نگرانی در این خصوص برای کشاورزان وجود نخواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.