بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1534
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
  • 216 بازدید
  • ارسال توسط :
آئین تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان غله خوزستان

آئین تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان غله خوزستان

بازنشستگی آغاز فصل نوینی در زندگی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

در این آیین که به منظور قدردانی از تلاش و خدمت صادقانه بازنشستگان و پیشکسوتان سال های ۱۳۹۷ الی ۱۴۰۰  برپا شده بود، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت:  بازنشستگی  بعنوان فصل نوینی در زندگی و به منزله  افتخاری برای کلیه همکاران خواهد بود، تصویری که از تلاش و خدمت صادقانه به میهن اسلامی در این اداره کل  ثبت، ضبط و ماندگارخواهد شد.

جهان نژادیان  افزود: در گذشته بسیاری از فعالیت های این اداره کل با مشقت های فراوان بصورت سنتی انجام می گردید ولی همکاران محترم با گذشت و صبر وصف ناپذیری،  تلاش خود را برای انجام امور محوله بکار می گرفتند و هیچگاه بدلیل نبود امکانات و یا هر مسئله ای مانع از جریان خدمت رسانی به احاد مردم نگردیده و  اکنون با کوله باری از تجربه و خاطره ماندگار مسئولیت های خود را بدست افراد جوان می سپارند.

وی خاطر نشان کرد: شما عزیزان در طول خدمت خود مبدا و منشا خدمات بسیار مفیدی برای استان و کشور بوده اید و درطول این مسیر  گوهرعمر و جوانی خود را در راه اعتلای این اداره کل بکارگرفته اید و بخوبی می دانیم این خدمت صادقانه با هیچ چیزی قابل جبران نخواهد بود، به‌طور حتم همیشه در اذهان ماندگار هستید و ما به دلیل وجود شما به خود می‌بالیم.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در پاسداشت مقام افراد بازنشسته گفت: خدمات همکاران گذشته را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد و نباید بگونه ای رفتار شود که در این مکان جایی برای حضورآنها نیست چرا که  تغییر نگرش جامعه نسبت به جایگاه افراد بازنشسته و ایجاد روحیه و امید در میان همکاران گذشته ما می تواند موجب دلگرمی جوانان و آینده سازان کشور باشد. در این آیین تعدادی از همکاران بازنشسته به بیان خاطرات زمان خدمت خود پرداختند و در پایان این مراسم با اهداءلوح تقدیر وجوایزی از زحمات آنها تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.